توری حصاری با روکش pcv

توضیحات
توری حصاری با روکش پی وی سی
توری حصاری با روکش پی وی سی برند ژاوا ، سیم جوش CO2

توری حصاری روکش PVC برند ژاوا

توری حصاری در صنف صنایع مفتولی و جهت حصار کشی مورد استفاده قرار می گیرد ، توری حصاری روکش پی وی سی از نظر خصوصیت ظاهری و چشمه دقیقاً مشابه توری حصاری گالوانیزه است و تفاوت چندانی از نظر مشخصات فنی ندارد ولی قیمت آن کمی بالاتر از قیمت توری حصاری گالوانیزه است. توری حصاری روکش پی وی سی دارای ساختار قوی ، دقت بالا و ضد خوردگی است که اغلب در مناطقی استفاده می شود که آب و هوای اسیدی داشته باشد . مضاف بر این به دلیل دارا بودن مواد UV در برابر اشعه UV  خورشید نیز بسیار مقاوم بوده ، خشک و شکننده نمی شود .

مزایای استفاده از توری حصاری روکش PVC چیست ؟

در حالت کلی برای حفاظت از زنگ زدگی و خوردگی فولاد سیاه از پروسه گالوانیزاسیون استفاده می شود و سطح فولاد را لایه ای از فلز روی می پوشاند . فلز روی نسبت به آهن خاصیت آندی دارد و از خورده شدن و زنگ زدن آن جلوگیری می کند ، به طوریکه طول عمر یک فنس را به بیش از دو برابر افزایش می دهد .

در فرآیند گالوانیزاسیون مفتول ، وقتی که مفتول اسید شویی شده و حرارت دیده ، وارد حوضچه مذاب روی می شود و مدتی در آن می ماند ، ضمن کریستالیزاسیون مجدد ، سه لایه میکروسکوپی فلزی تشکیل می گردد . این لایه ها از فولاد خیلی سخت ترند و مقاومت بسیار بالاتری در برابر خوردگی و سایش دارند . همین مسئله باعث محافظت از فولاد در برابر شرایط خورنده محیطی می گردد .

اما در مناطق گرم ، شرجی و مرطوب علی الخصوص مناطق نزدیک دریا به دلیل وجود کلرید و سولفیدهای موجود در هوا که به آهن حمله کرده و آن را از بین می برند ، حتی پوشش گالوانیزه نیز به صورت مکفی پاسخگویی ندارد.

در این شرایط یک لایه یک میلیمتری پی وی سی روی مفتول گالوانیزه شده کشیده می شود که باعث ایجاد محافظت دو برابر خواهد شد و این مساله آن چنان موثر است که می توان توری حصاری روکش PVC را حتی داخل آب دریا نصب و استفاده کرد

تفاوت توری معمولی با توری روکش پی وی سی (PVC)

یکی از مهترین تفاوت آن وجود لایه PVC که در حقیقت پوشش پلاستیکی آن می باشد که بر سطح لایه ی گالوانیزه گرم آن پوشیده می شود؛ این کار باعث بالا بردن عمر فنس در مقابل عوامل رطوبت ، باران و مواد اسیدی می باشد .

فنس های معمولی که از مفتول گالوانیزه گرم می باشند به خودی خود ضد زنگ می باشند ولی وقتی فنس کشی در جاهای مرطوب با میزان بالا و در محیط های آبی با درصد نمک و آهک بالا به صورت مداوم و یا محیط هایی که اسیدی اند و فنس مدام در برابر باران های اسیدی قرار می گیرد.

کاربرد توری فنس با روکش   PVC:

  • در صنعت ، کشاورزی و مراتع
  • فضاهای آب شور و یا آهکی و همچنین استخرهای پرورش ماهی
  • برای تقسیم بندی اراضی کشت برنج
  • محافظت از کابل ها در زیر بستر دریا
  • مناطق سیل خیز که در مسیر سیلاب ها قرار می گیرند
  • محوطه سازی پالایشگاه و پتروشیمی ها و …

مشخصات توری حصاری روکشدار PVC

قطر مفتول: ۲-۲٫۸ سانتی متر

عرض: ۱ متر تا ۴ متر

چشمه: ۲٫۵ تا ۷٫۵ سانتری متر

قطر روکش: ۱ تا ۱٫۱ میلی متر

طول و اندازه رول: ۱۰ تا ۲۰ متر

شرکت فولادسازان کاوه فیروزه ایرانیان مالک برند ژاوا ، تولید کننده صنایع مفتولی و انواع سیم جوش ضمن برخورداری از تیم مهندسی فروش و بازرگانی متخصص و مجرب با تکیه برفناوری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و مدیریت زنجیره تأمین، قادر به حفظ و ارائه خدمات بهتر و سریعتر به مشتریان عزیز می باشد.

برای مشاوره با ما تماس بگیرید  ۰۵۱۴۳۵۲۵۰۰۹، ۰۵۱۴۳۵۲۵۰۲۲، ۰۵۱۴۳۵۲۵۰۳۳ ، ۰۵۱۴۳۵۲۵۰۴۴ و موبایل  ۰۹۱۵۳۷۵۰۴۴ -۰۹۱۵۳۷۷۵۰۴۳

جدول قیمت
نمونه كد عنوان ۱ عنوان ۲ عنوان۳ عنوان ۴ عنوان ۵ عنوان ۶
نمونه #۱ نمونه #۱ نمونه #۱ نمونه #۱ نمونه #۱ ردیف ۱ محتوای ۱ ردیف ۱ ، محتوای ۲
‫نمونه #۲ ‫نمونه #۲ ‫نمونه #۲ ‫نمونه #۲ ‫نمونه #۲ ردیف ۲ ، محتوای ۱ ردیف ۲ محتوا ۲
نمونه #۳ ردیف ۳ مطالب ۱ ردیف ۳ مطالب ۱ ردیف ۳ مطالب ۱ ردیف ۳ مطالب ۱ ردیف ۳ مطالب ۱ ردیف ۳ ، محتوای ۲
ردیف ۳ ، محتوای ۲ ردیف ۳ ، محتوای ۲ ردیف ۳ ، محتوای ۲ ردیف ۳ ، محتوای ۲ ردیف ۳ ، محتوای ۲ ردیف ۳ ، محتوای ۲ ردیف ۳ ، محتوای ۲
معرفی محصول
سایر محصولات