سیم جوش CO2 ژاوا

سیم جوش CO2 ژاوا
سیم جوش co2 ژاوا
سیم جوش زیر پودری مزایا
توضیحات

سیم جوش  CO2 ژاوا نوعی سیم فلزی برای جوش‌کاری بین دو فلز است که انواع متفاوتی دارد و در مدل های بدون آلیاژ، کم آلیاژ و آلیاژ بر پایه نیکل ساخته می شود و عمدتأ برای اتصال فلزات آهنی و گاها غیر آهنی از آنها استفاده می شود. سیم جوش ها دارای جنس مختلف، پوشش های متفاوت و سایز های گوناگون هستند.

از سیم جوش CO2 در جوشکاری‌های سبک و بدنه‌ ماشین‌آلات و تجهیزات فلزی استفاده می‌شود. این نوع سیم‌جوش‌ها به علت عمر طولانی و عملکرد بالا از محبوبیت بسیار بالایی برخوردارند

فضاهای قابل استفاده:

  • پل‌ها
  • فریم‌های فلزی
  • تجهیزات ساختمانی
  • ماشین‌آلات
  • کشتی

در صورتی که نیاز به جوشکاری یکنواخت باشد، می توان از سیم های CO2 ژاوا استفاده کرد که با ترکیب گاز  CO2 یا آرگون کاربرد دارد. از ویژگی‌های این سیم می‌توان به جوش‌های سرعت بالا، یکنواخت و تولید این سیم در سایزهای مختلف و آلیاژهای متفاوت را نام برد.

نکته قابل توجه درباره این سیم‌ ها آن است که با توجه به نقش حفاظتی گاز دی اکسید کربن از آن هم می‌توان در جوشکاری‌های اتوماتیک و هم نیمه اتوماتیک استفاده کرد. قیمت سیم جوش CO2 برند ژاوا نسبت به سایر سیم جوش ها بسیار مقرون به صرفه بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است.

مزایای سیم جوش CO2 ژاوا:

از مزیت های سیم جوش ژاوا پاشش بسیار کم، سرعت بالا و همچنین قابلیت اتصال قوی آن می باشد.

سایز سیم جوش CO2 ژاوا:

سیم جوش co2 ژاوا در انواع  ۰٫۸ ، ۱ و ۱٫۲ میلیمتر و به صورت حلقه ۱۵ کیلویی موجود می‌باشد.

بهترین عملکرد سیم جوش CO2:

سیم جوش‌  CO2 را در این نوع جوشکاری به‌صورت قرقره مشاهده می‌کنید. هرچه قدر قطر سیم بیشتر باشد برای جریان‌های بالاتر می‌توان از آن استفاده کرد. اگر بروی جعبه سیم جوش دقت کنید قطر و طول سیم، خواص مکانیکی و مشخصات شیمیایی درج‌شده است.

گاز CO2 در هنگام جوشکاری به مونواکسید کربن و اکسیژن تبدیل می‌شود و بعد از سرد شدن دوباره  CO2 تشکیل می‌گردد. این فرایند در راستایی عملکرد محافظتی است که در بالا به‌طور مختصر توضیح داده شد. اگر بخواهیم این فرایند را بهتر توضیح دهیم، باید بگوییم اکسیژن به‌صورت مولکول‌های بسیار داغی تشکیل می‌شود و همراه با مونواکسید کربن از محل تشکیل خود که بالای ستون قوس است به بخش پایینی ستون حرکت کرده مجدد ترکیب می‌شوند.

این ترکیب نیروی زیادی را آزاد می‌کند و نیروی آزادشده به سمت بالای قوس است. و سبب قطع و وصل شدن قوس و اغتشاش در آن می‌شود که منجر به خروج گازها می‌گردد. همچنین به علت این اغتشاش مولکول‌های اکسیژن حرارت دیده حوضچه مذاب افزایش می‌یابد که سبب افزایش نرخ محدب گرده می‌شود. قابل‌ذکر است؛ افزایش نرخ محدب گرده سبب حذف تمایل به ترک در سطح جوش می‌شود. در همین حین مولکول‌های بسیار داغ اکسیژن موجب افزایش نفوذ در هنگام انتقال قطرات مذاب هم می‌گردند.

اگرچه تشکیل مونواکسید کربن و اکسیژن از  CO2 سبب اکسیداسیون مختصری در فلز جوش می‌شود؛ اما بهبود بعضی از ویژگی‌های فلز جوش که هم‌زمان اتفاق می­افتد برای فولادهای کربنی ساده مفید است و برای فولادهای کربن- منگنزی نیز کاربرد دارد. این قدرت اکسیداسیونی CO2 برای جوشکاری در مواردی که آسترکاری نیز شده‌اند مناسب می­باشد. اما این خاصیت اکسیدکنندگی مانع استفاده از سیم جوش  CO2 برای جوشکاری عناصری که اکسید شونده قوی هستند می‌شود، به‌طوری‌که برای جوشکاری آلومینیوم، مس، منگنز و نیکل و همچنین جوشکاری تیک (جوشکاری با آرگون) نامناسب می‌شود.

شرکت فولادسازان کاوه فیروزه ایرانیان مالک برند ژاوا ، تولید کننده صنایع مفتولی و انواع سیم جوش ضمن برخورداری از تیم مهندسی فروش و بازرگانی متخصص و مجرب با تکیه برفناوری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و مدیریت زنجیره تأمین، قادر به حفظ و ارائه خدمات بهتر و سریعتر به مشتریان می باشند.

برای مشاوره با ما تماس بگیرید  ۰۵۱۴۳۵۲۵۰۰۹، ۰۵۱۴۳۵۲۵۰۲۲، ۰۵۱۴۳۵۲۵۰۳۳ ، ۰۵۱۴۳۵۲۵۰۴۴ و موبایل  ۰۹۱۵۳۳۷۵۰۴۴ -۰۹۱۵۳۳۷۵۰۴۳

بعلت نوسانات قیمت قبل از خرید تماس بگیرید
نام سایز واحد قیمت(ریال) خرید
سیم جوش CO2 ژاوا ۰٫۸mm کیلوگرم ۹۰۰٫۰۰۰ خرید
سیم جوش CO2 ژاوا ۱mm کیلوگرم ۸۰۰٫۰۰۰ خرید
سیم جوش CO2 ژاوا ۱٫۲mm کیلوگرم ۶۵۰٫۰۰۰ خرید
قیمت ها با احتساب مالیات بر ارزش افزوده می باشد.
معرفی سیم جوش CO2 ژاوا
سایر محصولات ژاوا